ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ!

Προκλητικά αφερέγγυο το Υπουργείο Πολιτισμού απέναντι στις απολυμένες μονογονεϊκές μανάδες του Υπουργείου Πολιτισμού
Την Τετάρτη 3/6 στη Σάμο εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά που είχε ασκήσει ενάντια στην απόλυσή της, η απολυμένη μάνα παιδιού με αυτισμό. Ενώ ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου κ. Διδασκάλου, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε γίνει την Τρίτη το μεσημέρι 2/06 με αντιπροσωπεία μας και με τη συμμετοχή του Σωματείου εκτάκτων του Υπουργείου πολιτισμού, είχε δεσμευτεί ότι ο εκπρόσωπος του Υπουργείου από την εφορία αρχαιοτήτων Σάμου, στη δίκη θα διευκόλυνε με τη στάση του να βγει θετική απόφαση, ώστε η εργαζόμενη να παραμείνει στη δουλειά. Σημειώνουμε ότι με προσωρινή διαταγή του δικαστηρίου, των ασφαλιστικών μέτρων που είχε ασκήσει η εργαζόμενη, είχε επανέλθει στη δουλειά πριν λίγες μέρες. Όμως ο εκπρόσωπος του Υπουργείου από την εφορία αρχαιοτήτων Σάμου κατά τη διάρκεια της κύριας δίκης ήταν ιδιαίτερα εχθρικός απέναντι στη μητέρα, φτάνοντας στο σημείο να ζητά από το δικαστήριο άμεσα να δώσει εντολή να απομακρυνθεί από τη δουλειά. Παρόλο που ήξερε ότι και τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα κατέχει για τη θέση που διεκδικεί η εργαζόμενη ,αλλά και τα κοινωνικά κριτήρια καλύπτονται και με το παραπάνω, ως μονογονεϊκή μάνα παιδιού με αναπηρία, αφού η εργαζόμενη πάνω από 4 χρόνια εργάζεται σε αυτή τη θέση.
Προειδοποιούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, επειδή πολλά προκλητικά ακούστηκαν και κατά τη διάρκεια της συνάντησης της Τρίτης (για νόμους, γραφές, πρωτόκολλα και προθεσμίες) και αν κάποιοι ξέρουν ή δεν ξέρουν ,τους λέμε ένα πράγμα: Οι άνθρωποι μας δεν είναι αναλώσιμοι. Απαιτούμε ,εδώ και τώρα ,η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να εξασφαλίσουν , με ό,τι αυτό συνεπάγεται, να παραμείνουν στη δουλειά και η συναδέλφισσα στη Σάμο και η άλλη στη Βόρεια Ελλάδα , στη θέση εργασίας που οι όροι ζωής τους επιβάλουν και οι ανάγκες των παιδιών τους, στην προοπτική μονιμοποίησής τους. Έχουν τεράστια ευθύνη ,γιατί δε φτάνει που το κράτος που το διαφημίζουν και ως κράτος δικαίου δεν έχει δημόσιες δομές στήριξης αυτών των οικογενειών και των παιδιών τους, αλλά δεν είναι δίπλα και στις μανάδες παιδιών με σοβαρά προβλήματα. Δε μπορεί να τους σπρώχνει στο κενό, αφαιρώντας τους και το μοναδικό στήριγμα που είναι μια θέση εργασίας, που απολύονται και προσλαμβάνονται εδώ και χρόνια .
Καλούμε τα συνδικάτα, το ριζοσπαστικό γυναικείο κίνημα ,τους γονείς και κηδεμόνες των ΑΜΕΑ ,τους ανάπηρους με αξιοπρέπεια, σε αγωνιστική ετοιμότητα. Οι απολύσεις δεν θα περάσουν, οι μανάδες των παιδιών με Αναπηρία και ιδιαίτερα οι μονογονεϊκές, είτε δουλεύουν στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα, οι συμβασιούχες του Υπουργείου Πολιτισμού, δεν είναι μόνες τους και ούτε θα μείνουν.
Υ.Γ.: Επειδή οι προκλήσεις τις τελευταίες μέρες όλο και περισσότερο κλιμακώνονται, νέες καταγγελίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας, όπως οικοτροφεία που ειδοποιούν οικογένειες βαριά αναπήρων να πάρουν τους ανάπηρους στο σπίτι τους ή να πληρώσουν 1500 ή 2000 €, βαριά κινητικά ανάπηρος με νοητική στέρηση έχει μείνει εδώ και τρείς μήνες μόνος του μετά το θάνατο της μητέρας του και ζει επειδή τον φροντίζει η γειτονιά, αλλά καμία κρατική υπηρεσία δεν δίνει λύση, άλλος βαριά κινητικά ανάπηρος στέλνεται από το μοναδικό δημόσιο κέντρο αποκατάστασης 10 μέρες μετά το χειρουργείο για κάταγμα ισχίου, να του κάνει αποκατάσταση η 95χρονη μάνα του με πολλαπλά προβλήματα υγείας, άλλη βαριά ανάπηρη περνάει την Παρασκευή 5 του Ιούνη από δευτεροβάθμια επιτροπή των ΚΕΠΑ και ενώ αναγνωρίζει την βαρύτητα της κατάστασής της με συνολικό ποσοστό 85% στην κινητική αναπηρία της δίνουν λίγο κάτω από το 67% μόνο και μόνο για να μην πάρει το επίδομα. Αυτό είναι το σύστημα εξαθλίωσης των αναπήρων που έχουν συνδιαμορφώσει όλες οι κυβερνήσεις, παλιοί και νέοι σωτήρες, «ορκισμένοι» υπέρμαχοι του κράτους δικαίου – πρόνοιας, συμπερίληψης, βλέπε βαρβαρότητας.
Τους προειδοποιούμε: Κάτω τα ξερά σας από τους ανθρώπους μας! Κινητοποιηθήκαμε για τις απολυμένες μανάδες, αύριο 09/06 θα βρεθούμε στις 10:00 πμ έξω από το δημαρχείο της Ηλιούπολης μαζί με την γειτονιά και φορείς για τον ανάπηρο που έχει μείνει μόνος του και στις 12:00 στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης Θεολόγου 1, στους Αγίους Αναργύρους. Συνεχίζουμε! Κανένας μόνος του, ασπίδα μας η αλληλεγγύη, ο αγώνας. Δεν θα γίνουμε θυσία για τα κέρδη τους και τον πόλεμο.
Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ
Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ.
08/06/2026

Στάλθηκε από το Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης (ύστερα από εκτίμηση) 10 μέρες χειρουργημένος από κάταγμα ισχίου να του κάνει αποκατάσταση και φροντίδα η 95χρονη μητέρα του!
Όλοι στην κινητοποίηση Τρίτη 9 Ιούνη στις 12μμ στην διοίκηση του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης (Σπύρου Θεολόγου 1 Ίλιον).
Τεράστιες οι ευθύνες του διοικητή του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης, κου Ψαρρού, που ενώ είχε ενημερωθεί από μέρες για το πρόβλημα δεν πήραν κανένα μέτρο για να λυθεί και έστειλαν τον παραπληγικό στο σπίτι του. Ο ΓΚ 59 χρονών, βαριά κινητικά ανάπηρος με αμαξίδιο και πολλαπλά χειρουργεία από μικρός, είχε ατύχημα πριν 20 ημέρες με κάταγμα ισχίου, χειρουργήθηκε πριν 13 μέρες και την Πέμπτη 28/05 μεταφέρθηκε από το ΝΙΜΤΣ για εκτίμηση και να ξεκινήσει αποκατάσταση στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης (πρώην ΕΙΑ).
Ο θεράπων γιατρός του τον είχε ενημερώσει από μέρες ότι θα χρειαστεί αποκατάσταση. Με βάση αυτό και λόγω της ανυπαρξίας υποστηρικτικού οικογενειακού περιβάλλοντος, ο συνάδελφος μένει μόνιμα με την 95χρονη μητέρα του με σοβαρά προβλήματα υγείας, η ΣΕΑΑΝ με τον πιο επίσημο τρόπο συναντήθηκε πριν 15 ημέρες με τον διοικητή του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης και τον ενημέρωσε ζητώντας άμεσα να μεταφερθεί ο συνάδελφος από το ΝΙΜΤΣ και να μπορέσει να ξεκινήσει η αποκατάσταση.
Παρότι έγκαιρα είχαμε ενημερώσει, ο συνάδελφος μεταφέρθηκε στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης την Πέμπτη και οι υπεύθυνοι του κέντρου του έβαλαν το εξής δίλημμα άκουσον-άκουσον «να κάνουμε εσάς εισαγωγή ή να βάλουμε κάποιον με εγκεφαλικό 40 χρονών;»!!!!.. «Εσείς είναι καλύτερα να πάτε στο σπίτι σας και να κάνετε φυσικοθεραπείες και όλα θα πάνε καλά». Τα λένε οι υπεύθυνοι του κέντρου σε έναν παραπληγικό που δεν ξέρει μετά το ατύχημα αν θα μπορέσει να ξαναστηρίξει το πόδι του για 2-3 βήματα που έκανε, όταν αυτοί έκλεισαν από τα 130 κρεβάτια τα 60, αφήνοντας να λειτουργούν μόνο τα 70 του κέντρου για να αναγκάσουν τον κόσμο να γίνουν πελάτες στα μεγάλα ιδιωτικά κέντρα που θησαυρίζουν από τον πόνο και την αγωνία του κόσμου. Εδώ ας σημειωθεί ότι από τα 230 δημόσια κρεβάτια αποκατάστασης που λειτουργούσαν πριν 30 χρόνια, σήμερα λειτουργούν μόνο 100 με χίλια προβλήματα, ενώ από τα περίπου 10 ιδιωτικά κρεβάτια που υπήρχαν τότε, σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 3500, με την στήριξη όλων των κυβερνήσεων όλο αυτό το διάστημα.
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη!!
Απαιτούμε:
Η διοίκηση του ΕΚΑ, το ίδιο το Υπουργείο Υγείας να πάρουν εδώ και τώρα όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να μεταβεί άμεσα ο συνάδελφος σε δημόσια δομή για να μπορέσει να έχει μία αξιοπρεπή, ποιοτική φροντίδα και στήριξη και να ξεκινήσει το πρόγραμμα αποκατάστασης. Βεβαίως κάθε άνθρωπος που έχει ανάγκη αποκατάστασης οφείλει το κράτος να κόψει τον λαιμό του, επειδή ο κόσμος πληρώνει και το δικαιούται και είναι υποχρέωσή του να αναπτύξει όλα τα εγκατεστημένα δημόσια κρεβάτια αποκατάστασης και να φτιάξει δημόσια κέντρα αποκατάστασης με δωρεάν υπηρεσίες και υψηλής ποιότητας με βάση τις ανάγκες σε όλη την Ελλάδα. Και όχι το κράτος να λειτουργεί ως προθάλαμος των μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων.
Ο συνάδελφός μας κινδυνεύει, δώστε λύση τώρα!
Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ.
05/06/2026
Επικοινωνία: 6977325257, 6972510719
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Την Παρασκευή 12 του Ιούνη στις 7:00μμ
Όλες τις ημέρες των εκλογών από την Παρασκευή 5 Ιούνη μέχρι την Παρασκευή 19 Ιούνη.
Από τις 10πμ έως τις 2.30μμ. & Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. Στα γραφεία του Συλλόγου μας Χαλκοκονδύλη 37, Πλ. Βάθη 2ος όροφος
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης την Κυριακή 7 Ιούνη στις 7μμ στα γραφεία Συνταξιούχων ΙΚΑ Νίκαιας (Παναγή Τσαλδάρη 201, Νίκαια).
Από τις 5μμ έως τις 9μμ.
Τετάρτη 17 Ιούνη στα γραφεία Συνταξιούχων ΙΚΑ Νίκαιας (Παναγή Τσαλδάρη 201, Νίκαια).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Παρασκευή 19 Ιούνη στα γραφεία Συνταξιούχων ΙΚΑ Νίκαιας (Παναγή Τσαλδάρη 201, Νίκαια).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Κυριακή 14 Ιούνη Ξενώνας Όστρια (Εθνικής Αντιστάσεως 31 στον Πειραιά)
Από τις 10:30πμ έως τις 2.00μμ
Δευτέρα 15 Ιούνης στον Πολλυχώρο Κορυδαλλού (Κρέσνας 10, Κορυδαλλός)
Από 6μμ έως 8.30μμ
Τετάρτη 17 Ιούνη στο 2ο ΚΑΠΗ Κερατσινίου (Περικλέους 41, Κερατσίνη).
Από 6μμ έως 8.30μμ
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης στην αίθουσα του ΚΕΠ (Πατριάρχου Ιωακείμ 4) Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας. ;
Από τις έως τις.
Στην Ν. Ιωνία Παρασκευή 5 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ (Νισύρου 20 Νέα Ιωνία) Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας.
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Πέμπτη 11 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ (Νισύρου 20 Νέα Ιωνία) Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας.
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης την Κυριακή 7 Ιούνη στις 6:30μμ Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Αιμιλίου Βεάκη 36, 2ος όροφος ) Περιστέρι.
Από τις 5:30μμ έως τις 9μμ.
Στο Περιστέρι Τετάρτη 10 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Αιμιλίου Βεάκη 36, 2ος όροφος Περιστέρι).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Στο Αιγάλεω: Τετάρτη 10 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων (Έλλης και Αδριανουπόλεως 5 Αιγάλεω)
Από τις 10:00πμ έως τις 2:00μμ.
Δευτέρα 15 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων (Έλλης και Αδριανουπόλεως 5 Αιγάλεω)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Το Σάββατο 13 Ιούνη στις 6:30μμ Συνδικάτο οικοδόμων (Χρυσήιδος 36 και Μενελάου) Ίλιον.
Από τις 5:30μμ έως τις 9μμ.
Στο Ίλιον Τρίτη 9 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων (Χρυσήιδος 36 και Μενελάου)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Στην Πετρούπολη Κυριακή 14 Ιούνη Σύλλογος Δημοκρατικών Γυναικών Πετρούπολης Μέλος της ΟΓΕ, (25ης Μαρτίου 80, 1ος όροφος Πετρούπολη)
Από τις 10:00πμ έως τις 2:00μμ. και Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Δευτέρα 15 Ιούνη Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ .
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Την Πέμπτη 11 Ιούνη στις 7μμ στην αίθουσα Συνδικάτου ΟΤΑ (Ιωάννη Χρυσάφη 10) Ηλιούπολη πλησίον Μετρό Ηλιούπολης.
Από τις 5:30μμ έως τις 9μμ.
Στον Άγιο Δημήτρη Δευτέρα 8 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων-σωματείο συνταξιούχων ΙΚΑ (Καλλιθέας 6, Αγ. Δημήτρης)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Πέμπτη 18 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων-σωματείο συνταξιούχων ΙΚΑ (Καλλιθέας 6, Αγ. Δημήτρης)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Στην Καλλιθέα Παρασκευή 5 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Πλάτωνος 31, Καλλιθέα).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Κυριακή 14 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Πλάτωνος 31, Καλλιθέα).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Στην Ηλιούπολη Παρασκευή 19 Ιούνη (ΛΕΙΠΕΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Σάββατο 13 6:30μμ Σαρωνίδα ή Ανάβησο
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μέλη οικογενειών ΑμεΑ,
Σε κοινή συνεδρίαση της Εφορευτικής Επιτροπής και του ΔΣ, ορίσαμε τις ημέρες των εκλογών για τα όργανα του συλλόγου όπως είχαμε εξουσιοδοτηθεί, από την εκλογοαπολογιστική συνέλευση του συλλόγου μας, στις 11 Γενάρη 2026.
Ψηφίζουμε για νέο ΔΣ, εξελεκτική επιτροπή αλλά και για συμβούλια των παραρτημάτων.
Οι υποψηφιότητες και οι συνδυασμοί για τα όργανα του Συλλόγου (για ΔΣ και ΕΕ) και τα συμβούλια των παραρτημάτων κατατίθενται από Δευτέρα 25 Μαΐου μέχρι την Τετάρτη 3 Ιούνη έως τις 3 μ.μ με τους εξής τρόπους:
Προς διευκόλυνση, να επιβεβαιώνουμε την παραλαβή του e-mail εφόσον δεν υπάρχει απαντητικό με επικοινωνία με τα γραφεία του συλλόγου στο τηλ 210 5221411 τις ώρες που έχουν οριστεί και για την κατάθεση των υποψηφιοτήτων.
Ψηφίζουμε όλες τις ημέρες!
Δικαίωμα συμμετοχής στις εκλογές έχουν όλα τα μέλη του συλλόγου που είναι και ταμειακά εντάξει. Εγγραφές γίνονται και την ημέρα των εκλογών. Λόγω της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε και σύμφωνα με την απόφαση της Γ.Σ. ταμειακά εντάξει μέλη γίνονται και αυτοί που θέλουν να πληρώσουν συμβολικά 5€.
Η Ψηφοφορία πραγματοποιείται με την επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας, διαβατηρίου, βιβλιαρίου υγείας, διπλώματος οδήγησης ή με την επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου. Εγγραφές θα γίνονται δεκτές και τις ημέρες των εκλογών με δικαίωμα ψήφου. Όπως και οι υποψήφιοι μπορούν να εγγραφούν ως μέλη και να γίνουν ταμειακά εντάξει την ημέρα υποβολής της υποψηφιότητάς τους.
Καλούμε όλα τα μέλη του Συλλόγου μας, με την συμμετοχή μας να συμβάλλουμε στη μαζικοποίηση του συλλόγου, να κάνουμε δική μας υπόθεση την ενίσχυσή του, να τον διευρύνουμε με νέες εγγραφές. Γιατί η δύναμή του είναι τα μέλη του, που συλλογικά αποφασίζουν, αλλά και συμμετέχουν στις δραστηριότητές του και τις κινητοποιήσεις του.
Δυναμώνουμε τον Σύλλογο, οργανώνουμε τον αγώνα ενάντια στις νέες περικοπές, που μας ετοιμάζουν στο όνομα της πολεμικής οικονομίας, σε θεραπείες, στις όποιες παροχές, στα σχέδια της παραπέρα εμπορευματοποίησης της υγείας, της πρόνοιας, της ειδικής αγωγής και της αποκατάστασης. Οργανώνουμε τον αγώνα για την προστασία των οικογενειών μας από την λεηλάτηση της ακρίβειας. Ενάντια στην απολύσεις των γονιών και των ΑμεΑ, για μαζικές προσλήψεις με πλήρη εργασιακά δικαιώματα των ανθρώπων μας, των παιδιών μας.
Με τη μαζική συμμετοχή στις εκλογές και με τον αγώνα προστατεύουμε τα παιδιά μας, τους ανθρώπους μας, τις οικογένειές μας.
Αθήνα, 25/05/2026
Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Το αγωνιστικό αναπηρικό και γονεϊκό κίνημα χρόνια τώρα έχουμε καταγγείλει το απαράδεκτο σύστημα μεταφοράς που εκθέτει σε μια σειρά κινδύνους τα παιδιά με αναπηρίες, όμως όλες οι κυβερνήσεις και η σημερινή, αλλά και οι περιφέρειες κωφεύουν γιατί απλά αυτά τα συμφέροντα εξυπηρετούν. Άλλωστε η ΣΕΑΑΝ μαζί με εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα εκφράσαμε την καταγγελία μας, τις διεκδικήσεις μας με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο με την πανελλαδική κινητοποίηση για την ειδική αγωγή το Σάββατο 23 Μάη με συγκεντρώσεις στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Συνημμένα σας επισυνάπτουμε το υπόμνημα που καταθέσαμε στην κινητοποίηση. Η κα Ζαχαράκη, όμως, αρνείται να συναντηθεί μαζί μας για μία ακόμη φορά, προτιμούν τα show ευαισθησίας στα κανάλια, ανακοινώσεις για διάφορα αμφιβόλου ποιότητας προγράμματα που αφορούν λίγους και για λίγο, αρνούμενοι να δώσουν λύσεις στα ουσιαστικά.
Προειδοποιούμε έρχονται χειρότερα με την ακρίβεια που σαρώνει τις οικογένειές μας, αλλά και τις περικοπές που προχωράνε βήμα - βήμα με τις ανάγκες της πολεμικής οικονομίας. Τα κανάλια αρέσκονται να προβάλλουν, ξεκομμένα από την πραγματική αιτία, το πρόβλημα του ενός παιδιού, της μία οικογένειας, του ενός επεισοδίου ξεκομμένο από το πραγματικό δραματικό γίγνεσθαι που βιώνουν τα παιδιά με αναπηρία και οι οικογένειές τους. Συνέπεια των ελάχιστων και απαξιωμένων δημόσιων δομών, του ιδιωτικοποιημένου συστήματος μεταφοράς, ειδικής αγωγής και αποκατάστασης, των ελάχιστων και επικίνδυνων ειδικών σχολείων σε σχέση με τις ανάγκες. Μόνο στην Θεσσαλονίκη έκλεισαν 3 ειδικά σχολεία το προηγούμενο διάστημα, ενώ πολλά παιδιά για μήνες και την προηγούμενη σχολική χρονιά δεν πήγαιναν σχολείο, επειδή δεν ήταν λυμένο το θέμα της μεταφοράς. Αυτή την στιγμή που μιλάμε παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης, πολλά παιδιά περιορίζουν τις θεραπείες τους ή τις σταματούν επειδή οι γονείς τους δεν έχουν να πληρώσουν, γιατί ακόμη και για αυτά που καλύπτει ο ΕΟΠΥΥ καθυστερεί να τους αποζημιώσει. Μπορεί η κυβέρνηση και αυτή και η προηγούμενη να συγκυβερνούν με την στήριξη της ΓΣΕΕ και της ΕΣΑμεΑ, με την στήριξη και στο χώρο της αναπηρίας όλων των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, όλων των αποχρώσεων.
Όμως οι ανάπηροι με αξιοπρέπεια, οι γονείς που μετατρέπουν την απελπισία σε απόφαση και αγώνα, εργαζόμενοι, εκπαιδευτικοί και μαχόμενοι υγειονομικοί που αρνούνται να βλέπουν σαν εμπόρευμα τον ανθρώπινο πόνο και τις ανθρώπινες ανάγκες, συμπαρατάσσονται στον αγώνα με κριτήριο τις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών με αναπηρία την 3η δεκαετία του 21ου αιώνα. Σε αυτό τον δρόμο θα βαδίσουμε και το επόμενο διάστημα γιατί λέμε με τον αγώνα μας να μην αφήσουμε η επόμενη σχολική χρονιά να είναι χειρότερη από αυτήν. Γιατί έχουμε επιλέξει να είμαστε με την ζωή και ενάντια στο κυνηγητό του κέρδους.
Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ.
30/05/2026

Χθες το πρωί έγινε η κοινή παράσταση διαμαρτυρίας (ΣΕΑΑΝ, Ενιαίος και το πανελλήνιο σωματείο εργαζομένων εκτάκτων στο Υπουργείο Πολιτισμού) στο Υπουργείο Πολιτισμού – βαρβαρότητας, όπως το χαρακτήρισαν οι συγκεντρωμένοι για τις απολυμένες μονογονεϊκές μανάδες με σοβαρά προβλήματα στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Απολυμένες που για χρόνια δούλευαν με το απαράδεκτο καθεστώς των συμβάσεων στο Υπουργείο Πολιτισμού.
Ενώ, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου είχε από μέρες το αίτημα για συνάντηση κατά την κινητοποίηση και τις καταγγελίες, δήλωσε απουσία από το υπουργείο την ώρα της κινητοποίησης! Ύστερα από την επιμονή των συγκεντρωμένων κλήθηκε ραντεβού με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, κο Διδασκάλου, για την Τρίτη 2/6 στις 11:00. Οι εκπρόσωποι των φορέων μας προειδοποίησαν ότι πρώτα απ’ όλα ζητάνε να είναι στην συνάντηση η Υπουργός ή κάποιος υφυπουργός, αλλά πάνω απ’ όλα περιμένουν οριστική λύση του προβλήματος που δημιουργεί το ίδιο το υπουργείο με την στάση του.
Να ξαναγυρίσουν οι συναδέλφισσες στην δουλειά με βάση τους όρους ζωής που τους επιβάλλουν με βάση τα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως μονογονεϊκές οικογένειες και επιτέλους να μονιμοποιηθούν μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες των υπηρεσιών τους, καθώς και να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι. Τα συνθήματα που κυριάρχησαν στην κινητοποίηση είναι «αυτό το υπουργείο δεν είναι πολιτισμού, είναι της βαρβαρότητας και του ρατσισμού», «μονιμοποιήσεις και όχι απολύσεις» και «εμπρός για τον Καιάδα ο ανταγωνισμός και όχι τα ΑμεΑ και ο εργαζόμενος».
Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ,
Το ΔΣ του Ενιαίου,
27/05/2026
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μέλη οικογενειών ΑμεΑ,
Σε κοινή συνεδρίαση της Εφορευτικής Επιτροπής και του ΔΣ, ορίσαμε τις ημέρες των εκλογών για τα όργανα του συλλόγου όπως είχαμε εξουσιοδοτηθεί, από την εκλογοαπολογιστική συνέλευση του συλλόγου μας, στις 11 Γενάρη 2026.
Ψηφίζουμε για νέο ΔΣ, εξελεκτική επιτροπή αλλά και για συμβούλια των παραρτημάτων.
Οι υποψηφιότητες και οι συνδυασμοί για τα όργανα του Συλλόγου (για ΔΣ και ΕΕ) και τα συμβούλια των παραρτημάτων κατατίθενται από Δευτέρα 25 Μαΐου μέχρι την Τετάρτη 3 Ιούνη έως τις 3 μ.μ με τους εξής τρόπους:
Α) Αυτοπροσώπως στα γραφεία του συλλόγου (Χαλκοκονδύλη 37, 2ος όροφος) από 10 π.μ. – 16 μ.μ. το απόγευμα τις καθημερινές.
Β) στα e-mail: info@goneisamea.gr και seaanamea@gmail.com.
Προς διευκόλυνση, να επιβεβαιώνουμε την παραλαβή του e-mail εφόσον δεν υπάρχει απαντητικό με επικοινωνία με τα γραφεία του συλλόγου στο τηλ 210 5221411 τις ώρες που έχουν οριστεί και για την κατάθεση των υποψηφιοτήτων.
Ψηφίζουμε όλες τις ημέρες!
Δικαίωμα συμμετοχής στις εκλογές έχουν όλα τα μέλη του συλλόγου που είναι και ταμειακά εντάξει. Εγγραφές γίνονται και την ημέρα των εκλογών. Λόγω της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε και σύμφωνα με την απόφαση της Γ.Σ. ταμειακά εντάξει μέλη γίνονται και αυτοί που θέλουν να πληρώσουν συμβολικά 5€.
Η Ψηφοφορία πραγματοποιείται με την επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας, διαβατηρίου, βιβλιαρίου υγείας, διπλώματος οδήγησης ή με την επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου. Εγγραφές θα γίνονται δεκτές και τις ημέρες των εκλογών με δικαίωμα ψήφου. Όπως και οι υποψήφιοι μπορούν να εγγραφούν ως μέλη και να γίνουν ταμειακά εντάξει την ημέρα υποβολής της υποψηφιότητάς τους.
Καλούμε όλα τα μέλη του Συλλόγου μας, με την συμμετοχή μας να συμβάλλουμε στη μαζικοποίηση του συλλόγου, να κάνουμε δική μας υπόθεση την ενίσχυσή του, να τον διευρύνουμε με νέες εγγραφές. Γιατί η δύναμή του είναι τα μέλη του, που συλλογικά αποφασίζουν, αλλά και συμμετέχουν στις δραστηριότητές του και τις κινητοποιήσεις του.
Δυναμώνουμε τον Σύλλογο, οργανώνουμε τον αγώνα ενάντια στις νέες περικοπές, που μας ετοιμάζουν στο όνομα της πολεμικής οικονομίας, σε θεραπείες, στις όποιες παροχές, στα σχέδια της παραπέρα εμπορευματοποίησης της υγείας, της πρόνοιας, της ειδικής αγωγής και της αποκατάστασης. Οργανώνουμε τον αγώνα για την προστασία των οικογενειών μας από την λεηλάτηση της ακρίβειας. Ενάντια στην απολύσεις των γονιών και των ΑμεΑ, για μαζικές προσλήψεις με πλήρη εργασιακά δικαιώματα των ανθρώπων μας, των παιδιών μας.
Με τη μαζική συμμετοχή στις εκλογές και με τον αγώνα προστατεύουμε τα παιδιά μας, τους ανθρώπους μας, τις οικογένειές μας.
Αθήνα, 25/05/2026
Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Γονείς και Κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι στην ειδική αγωγή, ανάπηροι, χρονίως πάσχοντες, βιώσαμε τη χειρότερη χρονιά στην ειδική αγωγή. Με τον αγώνα μας δεν θα αφήσουμε η επόμενη να είναι ακόμα χειρότερη. Ο Δήμος της Αθήνας, ο 1ος δήμος της χώρας, με τα λιγότερα και τα πιο επικίνδυνα ειδικά σχολεία και χωρίς κανένα ΕΕΕΕΚ.
Απαιτούμε εδώ και τώρα:
Οι ανάπηροι, οι χρονίως πάσχοντες και οι οικογένειές τους σε κίνδυνο!!!
Ξεσηκωμός ΤΩΡΑ!!!
Πληρώσαμε την κρίση τους, την πανδημία, την ανάπτυξή τους, μας λεηλατούν με την ακρίβεια, δεν θα γίνουμε και παρανάλωμα στην κόλαση της πολεμικής τους οικονομίας.
Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας!
Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ,
Το ΔΣ του Ενιαίου,
22/05/2026
Ανακοινώσεις 2018 και προγενέστερες
Απαντάμε με γενικό ξεσηκωμό!
| Copyright © 2015 Ενιαίος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Α.Μ.Ε.Α.Αττικής και Νήσων | webdesign by www.sospc.gr |