Pages

Ανακοινωση

λογοτυπο σεααν

Προκλητικά αφερέγγυο το Υπουργείο Πολιτισμού απέναντι στις απολυμένες μονογονεϊκές μανάδες του Υπουργείου Πολιτισμού

Την Τετάρτη 3/6 στη Σάμο εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά που είχε ασκήσει ενάντια στην απόλυσή της, η απολυμένη μάνα  παιδιού με αυτισμό. Ενώ ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου κ. Διδασκάλου, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε γίνει την Τρίτη το μεσημέρι 2/06 με αντιπροσωπεία μας και με τη συμμετοχή του Σωματείου εκτάκτων του Υπουργείου πολιτισμού, είχε δεσμευτεί ότι ο εκπρόσωπος του Υπουργείου από την εφορία αρχαιοτήτων Σάμου, στη δίκη θα διευκόλυνε με τη στάση του να βγει θετική απόφαση, ώστε η εργαζόμενη να παραμείνει στη δουλειά. Σημειώνουμε ότι με προσωρινή διαταγή του δικαστηρίου, των ασφαλιστικών μέτρων που είχε ασκήσει η εργαζόμενη, είχε επανέλθει στη δουλειά πριν λίγες μέρες. Όμως ο εκπρόσωπος του Υπουργείου από την εφορία αρχαιοτήτων Σάμου κατά τη διάρκεια της κύριας δίκης ήταν ιδιαίτερα εχθρικός απέναντι στη μητέρα, φτάνοντας στο σημείο να ζητά από το δικαστήριο άμεσα να δώσει εντολή να απομακρυνθεί από τη δουλειά. Παρόλο που ήξερε ότι και τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα κατέχει για τη θέση που διεκδικεί η εργαζόμενη ,αλλά και τα κοινωνικά κριτήρια καλύπτονται και με το παραπάνω, ως μονογονεϊκή μάνα παιδιού με αναπηρία, αφού η εργαζόμενη πάνω από 4 χρόνια εργάζεται σε αυτή τη θέση.
Προειδοποιούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, επειδή πολλά προκλητικά ακούστηκαν και κατά τη διάρκεια της συνάντησης της Τρίτης (για νόμους, γραφές, πρωτόκολλα και προθεσμίες) και αν κάποιοι ξέρουν ή δεν ξέρουν ,τους λέμε ένα πράγμα: Οι άνθρωποι μας δεν είναι αναλώσιμοι. Απαιτούμε ,εδώ και τώρα ,η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να εξασφαλίσουν , με ό,τι αυτό συνεπάγεται, να παραμείνουν στη δουλειά και η συναδέλφισσα στη Σάμο και η άλλη στη Βόρεια Ελλάδα , στη θέση εργασίας που οι όροι ζωής τους επιβάλουν και οι ανάγκες των παιδιών τους, στην προοπτική μονιμοποίησής τους. Έχουν τεράστια ευθύνη ,γιατί δε φτάνει που το κράτος που το διαφημίζουν και ως κράτος δικαίου δεν έχει δημόσιες δομές στήριξης αυτών των οικογενειών και των παιδιών τους, αλλά δεν είναι δίπλα και στις μανάδες παιδιών με σοβαρά προβλήματα. Δε μπορεί να τους σπρώχνει στο κενό, αφαιρώντας τους και το μοναδικό στήριγμα που είναι μια θέση εργασίας, που απολύονται και προσλαμβάνονται εδώ και χρόνια .
Καλούμε τα συνδικάτα, το ριζοσπαστικό γυναικείο κίνημα ,τους γονείς και κηδεμόνες των ΑΜΕΑ ,τους ανάπηρους με αξιοπρέπεια, σε αγωνιστική ετοιμότητα. Οι απολύσεις δεν θα περάσουν, οι μανάδες των παιδιών με Αναπηρία και ιδιαίτερα οι μονογονεϊκές, είτε δουλεύουν στο δημόσιο είτε στον ιδιωτικό τομέα, οι συμβασιούχες του Υπουργείου Πολιτισμού, δεν είναι μόνες τους και ούτε θα μείνουν.
Υ.Γ.: Επειδή οι προκλήσεις τις τελευταίες μέρες όλο και περισσότερο κλιμακώνονται, νέες καταγγελίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας, όπως οικοτροφεία που ειδοποιούν οικογένειες βαριά αναπήρων να πάρουν τους ανάπηρους στο σπίτι τους ή να πληρώσουν 1500 ή 2000 €, βαριά κινητικά ανάπηρος με νοητική στέρηση έχει μείνει εδώ και τρείς μήνες μόνος του μετά το θάνατο της μητέρας του και ζει επειδή τον φροντίζει η γειτονιά, αλλά καμία κρατική υπηρεσία δεν δίνει λύση, άλλος βαριά κινητικά ανάπηρος στέλνεται από το μοναδικό δημόσιο κέντρο αποκατάστασης 10 μέρες μετά το χειρουργείο για κάταγμα ισχίου, να του κάνει αποκατάσταση η 95χρονη μάνα του με πολλαπλά προβλήματα υγείας, άλλη βαριά ανάπηρη περνάει την Παρασκευή 5 του Ιούνη από δευτεροβάθμια επιτροπή των ΚΕΠΑ και ενώ αναγνωρίζει την βαρύτητα της κατάστασής της με συνολικό ποσοστό 85% στην κινητική αναπηρία της δίνουν λίγο κάτω από το 67% μόνο και μόνο για να μην πάρει το επίδομα. Αυτό είναι το σύστημα εξαθλίωσης των αναπήρων που έχουν συνδιαμορφώσει όλες οι κυβερνήσεις, παλιοί και νέοι σωτήρες, «ορκισμένοι» υπέρμαχοι του κράτους δικαίου – πρόνοιας, συμπερίληψης, βλέπε βαρβαρότητας.
Τους προειδοποιούμε: Κάτω τα ξερά σας από τους ανθρώπους μας! Κινητοποιηθήκαμε  για τις απολυμένες μανάδες, αύριο 09/06 θα βρεθούμε στις 10:00 πμ έξω από το δημαρχείο της Ηλιούπολης μαζί με την γειτονιά και φορείς για τον ανάπηρο που έχει μείνει μόνος του και στις 12:00 στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης Θεολόγου 1, στους Αγίους Αναργύρους. Συνεχίζουμε! Κανένας μόνος του, ασπίδα μας η αλληλεγγύη, ο αγώνας. Δεν θα γίνουμε θυσία για τα κέρδη τους και τον πόλεμο.

Ή ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ

 

Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ.
08/06/2026

 

 

Ανακοινωση

λογοτυπο σεααν

ΥΠΕΡΕΠΕΙΓΟΝ - ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΟΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ!

Στάλθηκε από το Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης (ύστερα από εκτίμηση) 10 μέρες χειρουργημένος από κάταγμα ισχίου να του κάνει αποκατάσταση και φροντίδα η 95χρονη μητέρα του!

Όλοι στην κινητοποίηση Τρίτη 9 Ιούνη στις 12μμ στην διοίκηση του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης (Σπύρου Θεολόγου 1 Ίλιον).

Τεράστιες οι ευθύνες του διοικητή του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης, κου Ψαρρού, που ενώ είχε ενημερωθεί από μέρες για το πρόβλημα δεν πήραν κανένα μέτρο για να λυθεί και έστειλαν τον παραπληγικό στο σπίτι του. Ο ΓΚ 59 χρονών, βαριά κινητικά ανάπηρος με αμαξίδιο και πολλαπλά χειρουργεία από μικρός, είχε ατύχημα πριν 20 ημέρες με κάταγμα ισχίου, χειρουργήθηκε πριν 13 μέρες και την Πέμπτη 28/05 μεταφέρθηκε από το ΝΙΜΤΣ για εκτίμηση και να ξεκινήσει αποκατάσταση στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης (πρώην ΕΙΑ).
Ο θεράπων γιατρός του τον είχε ενημερώσει από μέρες ότι θα χρειαστεί αποκατάσταση. Με βάση αυτό και λόγω της ανυπαρξίας υποστηρικτικού οικογενειακού περιβάλλοντος, ο συνάδελφος μένει μόνιμα με την 95χρονη μητέρα του με σοβαρά προβλήματα υγείας, η ΣΕΑΑΝ με τον πιο επίσημο τρόπο συναντήθηκε πριν 15 ημέρες με τον διοικητή του Εθνικού Κέντρου Αποκατάστασης και τον ενημέρωσε ζητώντας άμεσα να μεταφερθεί ο συνάδελφος από το ΝΙΜΤΣ και να μπορέσει να ξεκινήσει η αποκατάσταση.
Παρότι έγκαιρα είχαμε ενημερώσει, ο συνάδελφος μεταφέρθηκε στο Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης την Πέμπτη και οι υπεύθυνοι του κέντρου του έβαλαν το εξής δίλημμα άκουσον-άκουσον «να κάνουμε εσάς εισαγωγή ή να βάλουμε κάποιον με εγκεφαλικό 40 χρονών;»!!!!.. «Εσείς είναι καλύτερα να πάτε στο σπίτι σας και να κάνετε φυσικοθεραπείες και όλα θα πάνε καλά». Τα λένε οι υπεύθυνοι του κέντρου σε έναν παραπληγικό που δεν ξέρει μετά το ατύχημα αν θα μπορέσει να ξαναστηρίξει το πόδι του για 2-3 βήματα που έκανε, όταν αυτοί έκλεισαν από τα 130 κρεβάτια τα 60, αφήνοντας να λειτουργούν μόνο τα 70 του κέντρου για να αναγκάσουν τον κόσμο να γίνουν πελάτες στα μεγάλα ιδιωτικά κέντρα που θησαυρίζουν από τον πόνο και την αγωνία του κόσμου. Εδώ ας σημειωθεί ότι από τα 230 δημόσια κρεβάτια αποκατάστασης που λειτουργούσαν πριν 30 χρόνια, σήμερα λειτουργούν μόνο 100 με χίλια προβλήματα, ενώ από τα περίπου 10 ιδιωτικά κρεβάτια που υπήρχαν τότε, σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 3500, με την στήριξη όλων των κυβερνήσεων όλο αυτό το διάστημα. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη!!

Απαιτούμε:

Η διοίκηση του ΕΚΑ, το ίδιο το Υπουργείο Υγείας να πάρουν εδώ και τώρα όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να μεταβεί άμεσα ο συνάδελφος σε δημόσια δομή για να μπορέσει να έχει μία αξιοπρεπή, ποιοτική φροντίδα και στήριξη και να ξεκινήσει το πρόγραμμα αποκατάστασης. Βεβαίως κάθε άνθρωπος που έχει ανάγκη αποκατάστασης οφείλει το κράτος να κόψει τον λαιμό του, επειδή ο κόσμος πληρώνει και το δικαιούται και είναι υποχρέωσή του να αναπτύξει όλα τα εγκατεστημένα δημόσια κρεβάτια αποκατάστασης και να φτιάξει δημόσια κέντρα αποκατάστασης με δωρεάν υπηρεσίες και υψηλής ποιότητας με βάση τις ανάγκες σε όλη την Ελλάδα. Και όχι το κράτος να λειτουργεί ως προθάλαμος των μεγάλων ιδιωτικών συμφερόντων.

Ο συνάδελφός μας κινδυνεύει, δώστε λύση τώρα!

 

Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ.
05/06/2026
Επικοινωνία: 6977325257, 6972510719

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΠΗΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΩΝ

  • Κεντρική Κάλπη:

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Την Παρασκευή 12 του Ιούνη στις 7:00μμ
Όλες τις ημέρες των εκλογών από την Παρασκευή 5 Ιούνη μέχρι την Παρασκευή 19 Ιούνη.
Από τις 10πμ έως τις 2.30μμ. & Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. Στα γραφεία του Συλλόγου μας Χαλκοκονδύλη 37, Πλ. Βάθη 2ος όροφος

  • Παράρτημα Πειραιά:

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης την Κυριακή 7 Ιούνη στις 7μμ στα γραφεία Συνταξιούχων ΙΚΑ Νίκαιας (Παναγή Τσαλδάρη 201, Νίκαια).
Από τις 5μμ  έως τις 9μμ. 
Τετάρτη 17 Ιούνη στα γραφεία Συνταξιούχων ΙΚΑ Νίκαιας (Παναγή Τσαλδάρη 201, Νίκαια).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Παρασκευή 19 Ιούνη στα γραφεία Συνταξιούχων ΙΚΑ Νίκαιας (Παναγή Τσαλδάρη 201, Νίκαια).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Κυριακή 14 Ιούνη Ξενώνας Όστρια (Εθνικής Αντιστάσεως 31 στον Πειραιά) 
Από τις 10:30πμ έως τις 2.00μμ
Δευτέρα 15 Ιούνης στον Πολλυχώρο Κορυδαλλού (Κρέσνας 10, Κορυδαλλός)
Από 6μμ έως 8.30μμ
Τετάρτη 17 Ιούνη στο 2ο ΚΑΠΗ Κερατσινίου (Περικλέους 41, Κερατσίνη).
Από 6μμ έως 8.30μμ

  • Παράρτημα Βορείων:

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης στην αίθουσα του ΚΕΠ (Πατριάρχου Ιωακείμ 4) Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας. ;
Από τις έως τις.
Στην Ν. Ιωνία Παρασκευή 5 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ (Νισύρου 20 Νέα Ιωνία) Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας.
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Πέμπτη 11 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ (Νισύρου 20 Νέα Ιωνία) Πλησίον Σταθμού ΗΣΑΠ Ν. Ιωνίας.
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.

  • Παράρτημα Δυτικών:

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης την Κυριακή 7 Ιούνη στις 6:30μμ Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Αιμιλίου Βεάκη 36, 2ος όροφος ) Περιστέρι.
Από τις 5:30μμ έως τις 9μμ. 
Στο Περιστέρι Τετάρτη 10 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Αιμιλίου Βεάκη 36, 2ος όροφος Περιστέρι).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. 

Στο Αιγάλεω: Τετάρτη 10 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων (Έλλης και Αδριανουπόλεως 5 Αιγάλεω)
Από τις 10:00πμ έως τις 2:00μμ.
Δευτέρα 15 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων (Έλλης και Αδριανουπόλεως 5 Αιγάλεω)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. 

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Το Σάββατο 13 Ιούνη στις 6:30μμ Συνδικάτο οικοδόμων (Χρυσήιδος 36 και Μενελάου) Ίλιον.
Από τις 5:30μμ έως τις 9μμ. 
Στο Ίλιον Τρίτη 9 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων (Χρυσήιδος 36 και Μενελάου)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. 

Στην Πετρούπολη Κυριακή 14 Ιούνη Σύλλογος Δημοκρατικών Γυναικών Πετρούπολης Μέλος της ΟΓΕ, (25ης Μαρτίου 80, 1ος όροφος Πετρούπολη)
Από τις 10:00πμ έως τις 2:00μμ. και Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. 
Δευτέρα 15 Ιούνη Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ .

  • Παράρτημα Νοτίων:

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Την Πέμπτη 11 Ιούνη στις 7μμ στην αίθουσα Συνδικάτου ΟΤΑ (Ιωάννη Χρυσάφη 10) Ηλιούπολη πλησίον Μετρό Ηλιούπολης.
Από τις 5:30μμ  έως τις 9μμ. 
Στον Άγιο Δημήτρη Δευτέρα 8 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων-σωματείο συνταξιούχων ΙΚΑ (Καλλιθέας 6, Αγ. Δημήτρης)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ. 
Πέμπτη 18 Ιούνη Συνδικάτο οικοδόμων-σωματείο συνταξιούχων ΙΚΑ (Καλλιθέας 6, Αγ. Δημήτρης)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.

Στην Καλλιθέα Παρασκευή 5 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Πλάτωνος 31, Καλλιθέα).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.
Κυριακή 14 Ιούνη Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ (Πλάτωνος 31, Καλλιθέα).
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.

Στην Ηλιούπολη Παρασκευή 19 Ιούνη  (ΛΕΙΠΕΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ)
Από τις 5:30μμ έως τις 8:30μμ.

  • Παράρτημα Μεσόγεια:

Εκτός της ημέρα της συνέλευσης Σάββατο 13 6:30μμ Σαρωνίδα ή Ανάβησο

 

 

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ

Γ.Σ. ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

Γ.Σ. ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Γ.Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Γ.Σ. ΙΛΙΟΝ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ!

ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΜΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΙΟΥΝΗ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΙΟΥΝΗ.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μέλη οικογενειών ΑμεΑ,
Σε κοινή συνεδρίαση της Εφορευτικής Επιτροπής και του ΔΣ, ορίσαμε τις ημέρες των εκλογών για τα όργανα του συλλόγου όπως είχαμε εξουσιοδοτηθεί, από την εκλογοαπολογιστική συνέλευση του συλλόγου μας, στις 11 Γενάρη 2026.

Ψηφίζουμε για νέο ΔΣ, εξελεκτική επιτροπή αλλά και για συμβούλια των παραρτημάτων.
Οι υποψηφιότητες και οι συνδυασμοί για τα όργανα του Συλλόγου (για ΔΣ και ΕΕ) και τα συμβούλια των παραρτημάτων κατατίθενται από Δευτέρα 25 Μαΐου μέχρι την Τετάρτη 3 Ιούνη έως τις 3 μ.μ με τους εξής τρόπους: 

  • Α) Αυτοπροσώπως στα γραφεία του συλλόγου (Χαλκοκονδύλη 37, 2ος όροφος) από 10 Π.Μ. – 16 μ.μ. το απόγευμα τις καθημερινές.
  • Β) στα e-mail: info@goneisamea.gr και seaanamea@gmail.com.

Προς διευκόλυνση, να επιβεβαιώνουμε την παραλαβή του e-mail εφόσον δεν υπάρχει απαντητικό με επικοινωνία με τα γραφεία του συλλόγου στο τηλ 210 5221411 τις ώρες που έχουν οριστεί και για την κατάθεση των υποψηφιοτήτων.

              Ψηφίζουμε όλες τις ημέρες!

  • Στα γραφεία του συλλόγου, καθημερινά και τα σαββατοκύριακα, 10.00 π.μ. με 14.30  Μ.Μ. και 17.30-20.00
  • Κάλπες θα στηθούν, στα παραρτήματα του συλλόγου, στα ειδικά σχολεία, στα ιδρύματα, στα κέντρα ειδικής αγωγής, στα ΚΕΠΑ και σε άλλες υπηρεσίες, οι μέρες και ώρες θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.

Δικαίωμα συμμετοχής στις εκλογές έχουν όλα τα μέλη του συλλόγου που είναι και ταμειακά εντάξει.  Εγγραφές γίνονται και την ημέρα των εκλογών. Λόγω της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε και σύμφωνα με την απόφαση της Γ.Σ. ταμειακά εντάξει μέλη γίνονται και αυτοί που θέλουν να πληρώσουν συμβολικά 5€.

Η Ψηφοφορία πραγματοποιείται με την επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας, διαβατηρίου, βιβλιαρίου υγείας, διπλώματος οδήγησης ή με την επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου. Εγγραφές θα γίνονται δεκτές και τις ημέρες των εκλογών με δικαίωμα ψήφου. Όπως και οι υποψήφιοι μπορούν να εγγραφούν ως μέλη και να γίνουν ταμειακά εντάξει την ημέρα υποβολής της υποψηφιότητάς τους.

Καλούμε όλα τα μέλη του Συλλόγου μας, με την συμμετοχή μας να συμβάλλουμε στη μαζικοποίηση του συλλόγου, να κάνουμε δική μας υπόθεση την ενίσχυσή του, να τον διευρύνουμε με νέες εγγραφές. Γιατί η δύναμή του είναι τα μέλη του, που συλλογικά αποφασίζουν, αλλά και συμμετέχουν στις δραστηριότητές του και τις κινητοποιήσεις του.
Δυναμώνουμε τον Σύλλογο, οργανώνουμε τον αγώνα ενάντια στις νέες περικοπές, που μας ετοιμάζουν στο όνομα της πολεμικής οικονομίας, σε θεραπείες, στις όποιες παροχές, στα σχέδια της παραπέρα εμπορευματοποίησης της υγείας, της πρόνοιας, της ειδικής αγωγής και της αποκατάστασης. Οργανώνουμε τον αγώνα για την προστασία των οικογενειών μας από την λεηλάτηση της ακρίβειας. Ενάντια στην απολύσεις των γονιών και των ΑμεΑ, για μαζικές προσλήψεις με πλήρη εργασιακά δικαιώματα των ανθρώπων μας, των παιδιών μας.

Με τη μαζική συμμετοχή στις εκλογές και με τον αγώνα προστατεύουμε τα παιδιά μας, τους ανθρώπους μας, τις οικογένειές μας.

 

 

Αθήνα, 25/05/2026
Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 

 

Ανακοινωση

για 17χρονη Θεσσαλονικη

λογοτυπο σεααν

ΈΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΤΟΥ. Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΟΦΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ Η ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ!

Το αγωνιστικό αναπηρικό και γονεϊκό κίνημα χρόνια τώρα έχουμε καταγγείλει το απαράδεκτο σύστημα μεταφοράς που εκθέτει σε μια σειρά κινδύνους τα παιδιά με αναπηρίες, όμως όλες οι κυβερνήσεις και η σημερινή, αλλά και οι περιφέρειες κωφεύουν γιατί απλά αυτά τα συμφέροντα εξυπηρετούν. Άλλωστε η ΣΕΑΑΝ μαζί με εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα εκφράσαμε την καταγγελία μας, τις διεκδικήσεις μας με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο με την πανελλαδική κινητοποίηση για την ειδική αγωγή το Σάββατο 23 Μάη με συγκεντρώσεις στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Συνημμένα σας επισυνάπτουμε το υπόμνημα που καταθέσαμε στην κινητοποίηση. Η κα Ζαχαράκη, όμως, αρνείται να συναντηθεί μαζί μας για μία ακόμη φορά, προτιμούν τα show ευαισθησίας στα κανάλια, ανακοινώσεις για διάφορα αμφιβόλου ποιότητας προγράμματα που αφορούν λίγους και για λίγο, αρνούμενοι να δώσουν λύσεις στα ουσιαστικά.
Προειδοποιούμε έρχονται χειρότερα με την ακρίβεια που σαρώνει τις οικογένειές μας, αλλά και τις περικοπές που προχωράνε βήμα - βήμα με τις ανάγκες της πολεμικής οικονομίας. Τα κανάλια αρέσκονται να προβάλλουν, ξεκομμένα από την πραγματική αιτία, το πρόβλημα του ενός παιδιού, της μία οικογένειας, του ενός επεισοδίου ξεκομμένο από το πραγματικό δραματικό γίγνεσθαι που βιώνουν τα παιδιά με αναπηρία και οι οικογένειές τους.  Συνέπεια των ελάχιστων και απαξιωμένων δημόσιων δομών, του ιδιωτικοποιημένου συστήματος μεταφοράς, ειδικής αγωγής και αποκατάστασης, των ελάχιστων και επικίνδυνων ειδικών σχολείων σε σχέση με τις ανάγκες. Μόνο στην Θεσσαλονίκη έκλεισαν 3 ειδικά σχολεία το προηγούμενο διάστημα, ενώ πολλά παιδιά για μήνες και την προηγούμενη σχολική χρονιά δεν πήγαιναν σχολείο, επειδή δεν ήταν λυμένο το θέμα της μεταφοράς. Αυτή την στιγμή που μιλάμε παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης, πολλά παιδιά περιορίζουν τις θεραπείες τους ή τις σταματούν επειδή οι γονείς τους δεν έχουν να πληρώσουν, γιατί ακόμη και για αυτά που καλύπτει ο ΕΟΠΥΥ καθυστερεί να τους αποζημιώσει. Μπορεί η κυβέρνηση και αυτή και η προηγούμενη να συγκυβερνούν με την στήριξη της ΓΣΕΕ και της ΕΣΑμεΑ, με την στήριξη και στο χώρο της αναπηρίας όλων των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, όλων των αποχρώσεων.
Όμως οι ανάπηροι με αξιοπρέπεια, οι γονείς που μετατρέπουν την απελπισία σε απόφαση και αγώνα, εργαζόμενοι, εκπαιδευτικοί και μαχόμενοι υγειονομικοί που αρνούνται να βλέπουν σαν εμπόρευμα τον ανθρώπινο πόνο και τις ανθρώπινες ανάγκες, συμπαρατάσσονται στον αγώνα με κριτήριο τις σύγχρονες ανάγκες των παιδιών με αναπηρία την 3η δεκαετία του 21ου αιώνα. Σε αυτό τον δρόμο θα βαδίσουμε και το επόμενο διάστημα γιατί λέμε με τον αγώνα μας να μην αφήσουμε η επόμενη σχολική χρονιά να είναι χειρότερη από αυτήν. Γιατί έχουμε επιλέξει να είμαστε με την ζωή και ενάντια στο κυνηγητό του κέρδους.

 

Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ.
30/05/2026

 

 

Κινητοποιηση ΥΠΠΟ 26.05

λογοτυπο σεααν

ΜΑΧΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

Χθες το πρωί έγινε η κοινή παράσταση διαμαρτυρίας (ΣΕΑΑΝ, Ενιαίος και το πανελλήνιο σωματείο εργαζομένων εκτάκτων στο Υπουργείο Πολιτισμού) στο Υπουργείο Πολιτισμού – βαρβαρότητας, όπως το χαρακτήρισαν οι συγκεντρωμένοι για τις απολυμένες μονογονεϊκές μανάδες με σοβαρά προβλήματα στο οικογενειακό τους περιβάλλον. Απολυμένες που για χρόνια δούλευαν με το απαράδεκτο καθεστώς των συμβάσεων στο Υπουργείο Πολιτισμού.
Ενώ, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου είχε από μέρες το αίτημα για συνάντηση κατά την κινητοποίηση και τις καταγγελίες, δήλωσε απουσία από το υπουργείο την ώρα της κινητοποίησης! Ύστερα από την επιμονή των συγκεντρωμένων κλήθηκε ραντεβού με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, κο Διδασκάλου, για την Τρίτη 2/6 στις 11:00. Οι εκπρόσωποι των φορέων μας προειδοποίησαν ότι πρώτα απ’ όλα ζητάνε να είναι στην συνάντηση η Υπουργός ή κάποιος υφυπουργός, αλλά πάνω απ’ όλα περιμένουν οριστική λύση του προβλήματος που δημιουργεί το ίδιο το υπουργείο με την στάση του.

Να ξαναγυρίσουν οι συναδέλφισσες στην δουλειά με βάση τους όρους ζωής που τους επιβάλλουν με βάση τα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως μονογονεϊκές οικογένειες και επιτέλους να μονιμοποιηθούν μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες των υπηρεσιών τους, καθώς και να μονιμοποιηθούν όλοι οι συμβασιούχοι. Τα συνθήματα που κυριάρχησαν στην κινητοποίηση είναι «αυτό το υπουργείο δεν είναι πολιτισμού, είναι της βαρβαρότητας και του ρατσισμού», «μονιμοποιήσεις και όχι απολύσεις» και «εμπρός για τον Καιάδα ο ανταγωνισμός και όχι τα ΑμεΑ και ο εργαζόμενος».

 

Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ,
Το ΔΣ του Ενιαίου,
27/05/2026

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2026

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΑΜΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΙΟΥΝΗ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19 ΙΟΥΝΗ.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μέλη οικογενειών ΑμεΑ,
Σε κοινή συνεδρίαση της Εφορευτικής Επιτροπής και του ΔΣ, ορίσαμε τις ημέρες των εκλογών για τα όργανα του συλλόγου όπως είχαμε εξουσιοδοτηθεί, από την εκλογοαπολογιστική συνέλευση του συλλόγου μας, στις 11 Γενάρη 2026.

Ψηφίζουμε για νέο ΔΣ, εξελεκτική επιτροπή αλλά και για συμβούλια των παραρτημάτων.
Οι υποψηφιότητες και οι συνδυασμοί για τα όργανα του Συλλόγου (για ΔΣ και ΕΕ) και τα συμβούλια των παραρτημάτων κατατίθενται από Δευτέρα 25 Μαΐου μέχρι την Τετάρτη 3 Ιούνη έως τις 3 μ.μ με τους εξής τρόπους: 
Α) Αυτοπροσώπως στα γραφεία του συλλόγου (Χαλκοκονδύλη 37, 2ος όροφος) από 10 π.μ. – 16 μ.μ. το απόγευμα τις καθημερινές.
Β) στα e-mail: info@goneisamea.gr και seaanamea@gmail.com.
Προς διευκόλυνση, να επιβεβαιώνουμε την παραλαβή του e-mail εφόσον δεν υπάρχει απαντητικό με επικοινωνία με τα γραφεία του συλλόγου στο τηλ 210 5221411 τις ώρες που έχουν οριστεί και για την κατάθεση των υποψηφιοτήτων.
              Ψηφίζουμε όλες τις ημέρες!

  • Στα γραφεία του συλλόγου, καθημερινά και τα σαββατοκύριακα, 10.00 π.μ. με 14.30 μ.μ. και 17.30-20.00.
  • Κάλπες θα στηθούν, στα παραρτήματα του συλλόγου, στα ειδικά σχολεία, στα ιδρύματα, στα κέντρα ειδικής αγωγής, στα ΚΕΠΑ και σε άλλες υπηρεσίες, οι μέρες και ώρες θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.

Δικαίωμα συμμετοχής στις εκλογές έχουν όλα τα μέλη του συλλόγου που είναι και ταμειακά εντάξει.  Εγγραφές γίνονται και την ημέρα των εκλογών. Λόγω της δύσκολης κατάστασης που βιώνουμε και σύμφωνα με την απόφαση της Γ.Σ. ταμειακά εντάξει μέλη γίνονται και αυτοί που θέλουν να πληρώσουν συμβολικά 5€.

Η Ψηφοφορία πραγματοποιείται με την επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας, διαβατηρίου, βιβλιαρίου υγείας, διπλώματος οδήγησης ή με την επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου. Εγγραφές θα γίνονται δεκτές και τις ημέρες των εκλογών με δικαίωμα ψήφου. Όπως και οι υποψήφιοι μπορούν να εγγραφούν ως μέλη και να γίνουν ταμειακά εντάξει την ημέρα υποβολής της υποψηφιότητάς τους.

Καλούμε όλα τα μέλη του Συλλόγου μας, με την συμμετοχή μας να συμβάλλουμε στη μαζικοποίηση του συλλόγου, να κάνουμε δική μας υπόθεση την ενίσχυσή του, να τον διευρύνουμε με νέες εγγραφές. Γιατί η δύναμή του είναι τα μέλη του, που συλλογικά αποφασίζουν, αλλά και συμμετέχουν στις δραστηριότητές του και τις κινητοποιήσεις του.
Δυναμώνουμε τον Σύλλογο, οργανώνουμε τον αγώνα ενάντια στις νέες περικοπές, που μας ετοιμάζουν στο όνομα της πολεμικής οικονομίας, σε θεραπείες, στις όποιες παροχές, στα σχέδια της παραπέρα εμπορευματοποίησης της υγείας, της πρόνοιας, της ειδικής αγωγής και της αποκατάστασης. Οργανώνουμε τον αγώνα για την προστασία των οικογενειών μας από την λεηλάτηση της ακρίβειας. Ενάντια στην απολύσεις των γονιών και των ΑμεΑ, για μαζικές προσλήψεις με πλήρη εργασιακά δικαιώματα των ανθρώπων μας, των παιδιών μας.

Με τη μαζική συμμετοχή στις εκλογές και με τον αγώνα προστατεύουμε τα παιδιά μας, τους ανθρώπους μας, τις οικογένειές μας.

 

Αθήνα, 25/05/2026
Η ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 

 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

λογοτυπο σεααν

Προς κ. Πρωθυπουργό, κ. υπουργό Παιδείας και πολιτικά κόμματα Βουλής

Υπόμνημα Πανελλαδική Κινητοποίηση για την Ειδική Αγωγή Σάββατο 23 Μάη

Γονείς και Κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι στην ειδική αγωγή, ανάπηροι, χρονίως πάσχοντες, βιώσαμε τη χειρότερη χρονιά στην ειδική αγωγή. Με τον αγώνα μας δεν θα αφήσουμε η επόμενη να είναι ακόμα χειρότερη. Ο Δήμος της Αθήνας, ο 1ος δήμος της χώρας, με τα λιγότερα και τα πιο επικίνδυνα ειδικά σχολεία και χωρίς κανένα ΕΕΕΕΚ.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

  • Να λειτουργήσουν με την νέα σχολική χρονιά όλα τα ειδικά σχολεία που για χρόνια είναι στα χαρτιά, όπως το ΕΕΕΕΚ Αθήνας, του Βύρωνα, του Αλίμου, της Νέας Φιλαδέλφειας, του Χαλανδρίου, του Αμαρουσίου, του Ωρωπού, της Σαλαμίνας και όλα τα άλλα στην υπόλοιπη Ελλάδα.
  • Να ξανανοίξει και να λειτουργήσει το πρώτο και ιστορικό σχολείο κωφών και βαρήκοων στους Αμπελόκηπους.
  • Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις της κυβέρνησης ότι θα ολοκληρωθούν όλα τα αναγκαία έργα για να γίνουν ασφαλή τα ειδικά σχολεία της Καισαριανής το ιστορικό Ρόζα Ιμβριώτη, το ΕΕΕΕΚ κωφών της Αθήνας και το ειδικό γυμνάσιο λύκειο κινητικά αναπήρων της Ηλιούπολης και να λειτουργήσουν κανονικά από την 1η ημέρα της νέας σχολικής χρονιάς.
  • Να μεταφερθούν σε ασφαλή κτήρια με τις αναγκαίες παρεμβάσεις τα επικίνδυνα και ακατάλληλα ειδικά σχολεία και να λειτουργήσουν από την πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς (6ο, 10ο Αθηνών, νηπιαγωγεία Αθήνα και Πειραιά, ειδικά ΕΛΕΠΑΠ, ΕΕΕΕΚ πολλαπλά αναπήρων Αιγάλεω, ΕΝΕΓΥΛ Ιλίου ΕΕΕΕΚ Καλλιθέας, ειδικό Ρέντηκαι Περάματος και όχι μόνο).
  • Όχι στις συγχωνεύσεις των τμημάτων.
  • Παράλληλη στήριξη για όλα τα παιδιά με βάση τις διαγνώσεις. Τμήματα ένταξης που η συγκρότηση, η σύνθεση και η λειτουργία τους να καθορίζεται αυστηρά με επιστημονικά κριτήρια και όρους ασφάλειας. Πλήρης στελέχωση των ΚΕΔΑΣΥ με μόνιμο προσωπικό, με όλες τις επιστημονικές ειδικότητες και αυτές που έχουν καταργηθεί του παιδοψυχίατρου, του αναπτυξιολόγου και του παιδονευρολόγου. ΚΕΔΑΣΥ που θα πρέπει να λειτουργούν σε σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις και όχι σε αποθήκες όπως είναι πολλά από αυτά σήμερα, να ιδρυθούν πολλά περισσότερα και να λειτουργήσουν σε όλη την Ελλάδα, να μπορεί ο γονιός να απευθύνεται απευθείας στο ΚΕΔΑΣΥ και τα παραπεμπτικά να είναι υποχρεωτικά και πλήρως τεκμηριωμένα.
  • Πλήρως ανεπτυγμένη παιδιατρική υπηρεσία στα σχολεία με την ανάλογη εξειδίκευση με σύνδεση με το κέντρο υγείας, μόνιμοι νοσηλευτές και απινιδωτές σε όλα τα σχολεία.
  • Να προσληφθεί έγκαιρα όλο το αναγκαίο προσωπικό στην ειδική αγωγή και να είναι στη θέση του από την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς, να καταργηθεί ο απαράδεκτος θεσμός των αναπληρωτών, να μονιμοποιηθούν όλοι οι αναπληρωτές και οι συμβασιούχοι καθώς και να είναι στη θέση τους όλα τα μέσα μεταφοράς , ασφαλή και με εξειδικευμένο προσωπικό.
    Καλά τα show της κυρίας Ζαχαράκη στα κανάλια για κάποια ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά η μόνη λύση είναι η ίδρυση και η λειτουργία δημόσιου φορέα που θα έχει στην ευθύνη του την μεταφορά των μαθητών σε όλη την Ελλάδα καθημερινά από την πρώτη ημέρα του σχολικού έτους μέχρι την τελευταία για τα παιδιά που χρειάζονται μετακίνηση  όπως : ειδικά σχολεία, μουσικά, καλλιτεχνικά , αλλά και για την κάλυψη των μαθητών των απομακρυσμένων περιοχών.
    Δημόσιο σύστημα μεταφοράς που να μπορεί να καλύπτει  και τις διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες των μαθητών των σχολείων, γενικών και ειδικών, όπως επισκέψεις σε μουσεία, εκδρομές, κλπ. Δημόσιος φορέας με σύγχρονα και ασφαλή μέσα και με εξειδικευμένο προσωπικό γιατί το σκαλάκι του σχολικού είναι η πόρτα του σχολείου.
  • Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, βοηθητικού και όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων ούτως ώστε με ποιότητα και ασφάλεια να στηρίζονται όλοι οι μαθητές και να ολοκληρώνουν όλες τις αναγκαίες θεραπείες (λογοθεραπείες, εργοθεραπείες, ψυχοθεραπείες, κλπ) στα πλαίσια του πρωινού ωραρίου του σχολείου. Γιατί δεν μπορεί ένα οποιοδήποτε παιδί, πολύ περισσότερο ένα παιδί με αναπηρία, να είναι από το πρωί μέχρι το βράδυ στον δρόμο και με άλλους όρους να εκπαιδεύεται το πρωί στο ειδικό σχολεία και με άλλους όρους να αντιμετωπίζεται και να εκπαιδεύεται στο απογευματινό ιδιωτικό  κέντρο ειδικής αγωγής. Γιατί δεν μπορεί οι ανάγκες των παιδιών μας και η αγωνία των γονιών τους ,να δουν τα παιδιά τους αποκατεστημένα, να αντιμετωπίζονται από το κράτος ως κόστος και να σπρωχνόμαστε να γίνουμε πελάτες στους διάφορους ιδιώτες, εμπόρους της αναπηρίας.
  • Σύγχρονα αναλυτικά επιστημονικά προγράμματα για την ειδική αγωγή, εξειδικευμένα σε κάθε κατηγορία από τη πρώιμη διάγνωση, έγκαιρη παρέμβαση, την προσχολική αγωγή, το πρωτοβάθμιο ειδικό σχολείο και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση ,γενική και επαγγελματική. Επιστημονικά αναλυτικά προγράμματα που να ενσωματώνουν τις κατακτήσεις της επιστήμης, της τεχνικής για να μπορούν να εξασφαλίζουν το ανώτερο δυνατό επίπεδο εξέλιξης του παιδιού με βάση την φύση της αναπηρίας και της μαθησιακής δυσκολίας για την ένταξή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αυτών που μπορούν και θέλουν, αλλά και στην κοινωνία, την παραγωγή.
  • Γενναίο πρόγραμμα για την απαλλοτρίωση και την εξεύρεση χώρων και την ανέγερση σύγχρονων ειδικών σχολείων για να αντικατασταθούν τα ακατάλληλα και επικίνδυνα κτήρια και να ιδρυθούν νέα με βάση τις ανάγκες.
  • Η ίδρυση νέων σχολείων αναδεικνύεται και μόνο από το γεγονός ότι τα περισσότερα ειδικά σχολεία σήμερα είναι υπεράριθμα που αυτό από μόνο του ανεξαρτήτως της ποιότητας των κτηριακών εγκαταστάσεων τα καθιστά επικίνδυνα λόγω της σύνθεσης και της φύσης των προβλημάτων του μαθητικού πληθυσμού.
  • Δεν μπορούμε να δεχτούμε τη λογική ότι δεν υπάρχουν λεφτά και δεν μπορούν να παραβιαστούν τα δημοσιονομικά όρια, όταν χαρίστηκαν τόσα δις στις τράπεζες τα τελευταία χρόνια, όταν μόνο σε μία ΠΑΕ στην Αθήνα  χαρίστηκαν 250 εκατομμύρια ευρώ για να φτιάξει γήπεδο, όταν με αυτά τα λεφτά θα μπορούσαν αν κατασκευαστούν όλα τα αναγκαία καινούρια σύγχρονα κτηριακά συγκροτήματα και να αντικαταστήσουν όλα τα ακατάλληλα και επικίνδυνα ειδικά σχολεία της Αττικής και να χτιστούν και να λειτουργήσουν όλα τα ειδικά σχολεία που είναι στα χαρτιά.
    Δε μπορούμε να δεχτούμε να έχουν δαπανηθεί έως τώρα πάνω από 500 εκατομμύρια ευρώ για την παρουσία Ελληνικής φρεγάτας στην ερυθρά θάλασσα , για τη στήριξη του κράτους δολοφόνου του Ισραήλ και των εφοπλιστών, 500 εκατομμύρια που θα αρκούσαν για να καλύψουν τις ανάγκες της χώρας μας , για την ανέγερση νέων σύγχρονων ειδικών σχολείων για όλη την Ελλάδα με βάση τις ανάγκες, ενώ η παρουσία της φρεγάτας εκεί και σε άλλες θάλασσες μας εκθέτουν σε ανείπωτους κινδύνους εμπλοκής μας στον πόλεμο.
    Ολόπλευρη στήριξη με υποδομές , προσωπικό και τεχνολογικά βοηθήματα των φοιτητών με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις. Πλήρως προσβάσιμα πανεπιστήμια , μέσα μεταφοράς , διερμηνείς νοηματικής γλώσσας και άλλου προσωπικού στήριξης , δωρεάν βιβλία σε braille και σε μεγέθυνση για τους φοιτητές με προβλήματα όρασης ,κέντρα υγείας για όλους τους φοιτητές με την ανάλογη εξειδίκευση για τη στήριξη των φοιτητών με αναπηρία και αυτών με χρόνιες παθήσεις.

  • Δωρεάν τεχνολογικά βοηθήματα σε όλους τους μαθητές και φοιτητές  με αναπηρία, με κάλυψη του κόστους 100% από τον κρατικό προϋπολογισμό. Βοηθήματα που είναι αναγκαία για την εκπαίδευση, την καθημερινότητα, την επαγγελματική ένταξη και αποκατάσταση του παιδιού, του ανθρώπου με αναπηρία. Όπως αμαξίδια, ειδικές γραφομηχανές και εκτυπωτές braille για τυφλούς, ειδικά για γυαλιά και φακούς για εκείνους με μερική όραση και περιφερειακά υπολογιστών για τυφλούς και κινητικά αναπήρους.
  • Όλοι σε ετοιμότητα, να μην κλείσει καμία δομή λόγω των περικοπών στο όνομα της πολεμικής οικονομίας, όπως ΣΥΔ, οικοτροφεία, ΚΔΑΠ. Να μην μείνει κανένα παιδί στον δρόμο!
  • Όχι στο σχέδιο νόμου που βάζει ταφόπλακα στις κοινωνικές δομές και υπηρεσίες των δήμων.
  • Ένταξη της χρηματοδότησης όλων των δομών για ΑμεΑ στον κρατικό προϋπολογισμό στην προοπτική ένταξής τους συνολικά στο δημόσιο στα πλαίσια ενός ενιαίου, δημόσιου και δωρεάν συστήματος υγείας, πρόνοιας, ειδικής αγωγής και αποκατάστασης. Βάση και πυρήνας αυτού του συστήματος θα είναι:
  • Δημόσιες, δωρεάν υπηρεσίες πρώιμης διάγνωσης και έγκαιρης παρέμβασης με καθολική κάλυψη όλων των παιδιών από 0-6 χρονών. Το πρόγραμμα πρώιμης διάγνωσης και έγκαιρης παρέμβασης της κυβέρνησης δεν είναι ούτε πρώιμης , ούτε έγκαιρης και ούτε βεβαίως παρέμβασης. Αφού αφορά μόλις 2500 παιδιά, ενώ τα παιδιά ηλικίας 0-6 χρονών που ήδη έχουν διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού, υπολογίζονται περίπου στα διπλάσια , ενώ για να έχει καθολικό χαρακτήρα και να μπορεί να γίνει πρώιμη διάγνωση θα έπρεπε να απευθύνεται και στα 550.000 παιδιά  0-6 χρονών που είναι ο πληθυσμός αυτής της ηλικίας .Το μόνο που με επιτυχία κάνει το πρόγραμμα είναι να «σπρώχνει» πελατεία στον ιδιωτικό τομέα.

 

Οι ανάπηροι, οι χρονίως πάσχοντες και οι οικογένειές τους σε κίνδυνο!!!
Ξεσηκωμός ΤΩΡΑ!!!
Πληρώσαμε την κρίση τους, την πανδημία, την ανάπτυξή τους, μας λεηλατούν με την ακρίβεια, δεν θα γίνουμε και παρανάλωμα στην κόλαση της πολεμικής τους οικονομίας.

Ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας!

 

Η Γραμματεία της ΣΕΑΑΝ,
Το ΔΣ του Ενιαίου,
22/05/2026

 

 

Παλαιότερες Ανακοινώσεις

ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Ανακοινώσεις 2025 - 2024

Ανακοινώσεις 2023

Ανακοινώσεις 2022

Ανακοινώσεις 2021

Ανακοινώσεις 2020

Ανακοινώσεις 2019

Ανακοινώσεις 2018 και προγενέστερες

Απαντάμε με γενικό ξεσηκωμό!